Zakupy już w tym momencie w niczym nie przypominają tych robionych jeszcze kilka lat temu. Skończyła się era małych sklepików, gdzie zaprzyjaźniona pani Krysia odkładała nam najlepszy towar. Rozkwit przeżywają obecnie wielkopowierzchniowe sklepy, gdzie możemy kupić praktycznie wszystko w jednym miejscu. Wystarczy weekendowa wizyta w jednej z popularnych galerii, aby przekonać się, że Polacy uczynili z zakupów sposób na odpoczynek i rozrywkę. Jak bardzo zmienią się w przyszłości i tak już niezwykle nowoczesne galerie handlowe?

Ukłon w stronę nowoczesnych technologii
Czy w galeriach handlowych może być jeszcze bardziej nowocześnie? Okazuje się, że tak. Wielkie monitory ścienne czy interaktywne półki zajmą miejsce niewielkiej wielkości ekranów. Wszystko stanie się większe, bardziej spektakularne. Dotyczy to również nośników reklamy.

Już w tym momencie wielu właścicieli galerii handlowych decyduje się na wprowadzenie zupełnie nowych rozwiązań technologicznych. Takie nowości, jak półki interaktywne, można już zatem zobaczyć nie tylko w zachodnich sklepach, ale także w naszych rodzimych centrach handlowych. Bardzo popularne stały się ekrany ledowe oraz tzw. wall-e składające się z wielu cienko ramkowych monitorów. Można za ich pomocą wyświetlić określone treści np. reklamowe, wybierając dowolną lokalizację i posługując się materiałami najwyższej jakości. Powierzchnia wyświetlanych treści jest ogromna.

Dlaczego warto wprowadzać innowacyjne rozwiązania?
Najkrótsza odpowiedź brzmi: bo tego oczekują współcześni klienci. Konsumenci lubią być zaskakiwani. Uciekają od oczywistych rozwiązań i szukają nowości. Nowe technologie to po prostu szansa na dotarcie do nowych, potencjalnych klientów. Przykucie ich uwagi, wzbudzenie zainteresowania jest obecnie bardzo trudne. Zewsząd docierają przecież do nich różne rozpraszające bodźce.

Nowoczesne technologie mogą mieć jeszcze jedną, niezwykle istotną funkcję. Są niezwykle pomocne przy dokonywaniu zakupów. Stanowią dla klientów źródło wiedzy o produktach lub usługach. Co istotne, informację te są dostępne dokładnie w tym miejscu oraz momencie, w którym konsument tego oczekuje.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *